Atvērt galveno saturu
logo
Vai aizmirsāt savu lietotājvārdu vai paroli?
Sākums
  • Projekts DocTDLL
    • Apraksts
    • Aktualitātes
    • Rezultatīvie rādītāji
      • Ieteikumi
      • Aizstāvētie maģistra un promocijas darbi
      • Intelektuālais īpašums
      • Publikācijas
      • Konferences
      • Semināri
      • Pieredzes apmaiņas braucieni
      • Vasaras skolas
    • Projekta rezultātu izplatīšana
    • Veicamie darbi un rezultāti 2019
    • Veicamie darbi un rezultāti 2020
    • Veicamie darbi un rezultāti 2021
  • Projekts LV-UA
    • Apraksts
    • Rezultāti 2019
    • Rezultāti 2020-2021
    • Rezultatīvie rādītāji
      • Publikācijas
      • Kursi
    • Izplatīšana
  • Project ESEC
    • Description
    • IO1 results
    • IO2 - TRAINING COURSE
    • Courses results
    • IO3 results
    • Project results - recommendations
    • Dissemination
  • Project SMM4WIN
    • Description
    • Project results
    • Dissemination
  • Project EliSE
    • TRAINING COURSE
  • Project ASL
    • Description
    • Project results
    • Dissemination
    • TRAINING COURSE
  • Latviešu ‎(lv)‎
    • English ‎(en)‎
    • Latviešu ‎(lv)‎

Veicamie darbi N6

Using activity theory for modelling transformative digital learning
PEDAGOGICAL ASSUMPTIONS OF TRANSFORMATIVE DIGITAL MODELS FOR SOCIAL CHANGE
FOCUS ON CURRICULUM TRANSFORMATION THROUGH EDUCATOR AND STUDENT ATTITUDE DEVELOPMENT TO DIGITAL COMPETENCE
Kopraksti

Fotogalerija:


◄ Veicamie darbi N5
Veicamie darbi N7 ►
Atpakaļ

 http://www.rta.lv
Jūs neesat pieslēdzies. (Pieslēgties)