Konferences
Blayone, T., Mykhailenko, O., Usca, S., Abuze, A., Romanets, I., Oleksiiv, M. "Exploring the dispositional readiness of Latvian and Ukrainian university learners for digitalized work toward Industry 4.0." Iesniegts "International Journal for Educational and Vocational Guidance" (2019).
Mykhailenko, O., Blayone, T., Usca, S., Desyatnyuk, O., Kvasovskyi, O. "Optimism, interest and opportunity: Technology attitudes of university students in Latvia and Ukraine from a gender perspective." Iesniegts "Gender Technology and Development" (2019).
Mykhailenko, O. "Exploring relationships between attitudes towards IT and gender of university students in Ukraine and Latvia." Prezentēts "Removing Obstacles to Gender Equality and Women’s Economic Empowerment", Tbilisi, Georgia. (2019, 15-16 November).
Olena Mykhailenko, Todd Blayone, Irēna Žogla, Velta Ļubkina ar publikāciju "Using Activity Theory for Modelling Transformative Digital Learning" piedalījās 12. starptautiskajā zinātniski praktiskajā konferencē "VIDE. TEHNOLOĢIJA. RESURSI", kas notika 20.06.2019. - 22.06.2019. Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijā, Latvijā. DOI: http://dx.doi.org/10.17770/etr2019vol2.4044. Konferences mājas lapa: https://conferences.rta.lv/index.php/ETR/.
-
Pētnieks Gilberto Marzano un vadošā pētniece Velta Ļubkina ar rakstu "THE DIGITAL GENDER DIVIDE: AN OVERVIEW" piedalījās 13. starptautiskajā zinātniskajā konferencē "Sabiedrība. Integrācija. Izglītība", kas notika 24.05.2019. - 25.05.2019. Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijā, Latvijā. DOI: http://dx.doi.org/10.17770/sie2019vol5.3849. Konferences mājas lapa: https://conferences.rta.lv.
Mārtiņš Spridzāns, Jānis Dzerviniks ar rakstu "PEDAGOGU DIGITĀLĀS KOMPETENCES PILNVEIDES AKTUALITĀTE" piedalījās 13. starptautiskajā zinātniskajā konferencē "SABIEDRĪBA. INTEGRĀCIJA. IZGLĪTĪBA", kas notika 24.05.2019. - 25.05.2019. Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijā, Latvijā. DOI: http://dx.doi.org/10.17770/sie2019vol5.3839. Konferences mājas lapa: https://conferences.rta.lv.
Irēna žogla, Ilga Prudņikova, Olena Mykhailenko ar rakstu "PEDAGOGICAL ASSUMPTIONS OF TRANSFORMATIVE DI-GITAL MODEL FOR SOCIAL CHANGE" piedalījās 13. starptautiskajā zinātniskajā konferencē "SABIEDRĪBA. INTEGRĀCIJA. IZGLĪTĪBA", kas notika 24.05.2019. - 25.05.2019. Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijā, Latvijā. DOI: http://dx.doi.org/10.17770/sie2019vol1.3881. Konferences mājas lapa: https://conferences.rta.lv.