Atvērt galveno saturu
logo
Vai aizmirsāt savu lietotājvārdu vai paroli?
Sākums
  • Projekts DocTDLL
    • Apraksts
    • Aktualitātes
    • Rezultatīvie rādītāji
      • Aizstāvētie maģistra un promocijas darbi
      • Publikācijas
      • Konferences
      • Semināri
      • Pieredzes apmaiņas braucieni
      • Vasaras skolas
    • Projekta rezultātu izplatīšana
    • Veicamie darbi un rezultāti 2019
    • Veicamie darbi un rezultāti 2020
  • Projekts LV-UA
    • Apraksts
    • Rezultāti 2019
    • Rezultāti 2020-2021
    • Rezultatīvie rādītāji
      • Publikācijas
      • Kursi
    • Izplatīšana
  • Project ESEC
    • Description
    • IO1 results
    • IO2 - TRAINING COURSE
    • Courses results
    • IO3 results
    • Project results - recommendations
    • Dissemination
  • Project SMM4WIN
    • Description
    • Project results
    • Dissemination
  • Project EliSE
    • Description
    • Project results
    • Dissemination
    • TRAINING COURSE
  • Project ASL
    • Description
    • Project results
    • Dissemination
    • TRAINING COURSE
  • Latviešu ‎(lv)‎
    • English ‎(en)‎
    • Latviešu ‎(lv)‎

Online Course LEARNING FOR GENDER EQUALITY IN POST-INDUSTRIAL ECONOMY

Online Course Program

Robeyns I. Three models of education: Rights, capabilities and human capital. Theory and Research in Education. 2006;4(1):69-84. doi:10.1177/1477878506060683
Žogla, I., Ušča, S. & Mikhailenko, ). (2020). Capability Approach in Technology-Enhanced Tertiary Education: Looking for new directions. Conference proceedings Rural Environment. Education. Personality, 2020. Jelgava: LULST. Pp. 200-212. DOI number - DOI: 10.22616/REEP.2020.024.
Zogla, Irena & Usca, Svetlana & Kijaško, Mihails. (2019). Focus on Curriculum Transformation Through Educator and Student Attitude Development to Digital Competence. 10.22364/atee.2019.itre.06.
◄ Publikācijas
Izplatīšana ►
Atpakaļ

 http://www.rta.lv
Jūs neesat pieslēdzies. (Pieslēgties)